FANDOM

Wwwm7061

בריחת ערביי ארץ ישראל בתש"חמתוך אוסף הצילומים הלאומי

המקור: בן דרוד ימיני - מעריב NRG בלוגים

ה"נכבה" האמיתית, שהיא סיפורו של האפרטהייד הערבי. עשרות מיליונים, בתוכם יהודים, סבלו מ"נכבה", שכללה נישול, גירוש ופליטות. רק הפלסטינים נותרו פליטים, משום שזכו להתעללות ולדיכוי מצד המדינות הערביות. להלן סיפורה של ה"נכבה" האמיתית

בשנת 1959 קיבלה הליגה הערבית את החלטה מס' 1457 שזו לשונה: "מדינות ערב ישללו מתן אזרחות למבקשים ממוצא פלסטיני, כדי למנוע את השתלבותם בארצות המארחות". זו החלטה מדהימה, שעומדת בניגוד תהומי לנורמות הבינלאומיות בכל הנוגע לטיפול בפליטים באותן שנים, בעיקר באותו עשור. הסיפור התחיל, כמובן, בשנת 1948, ימי קרות ה"נכבה" הפלסטינית. זו גם ההתחלה של כל דיון על הסכסוך הערבי-ישראלי, כאשר האצבע המאשימה מופנית לישראל, על כך שגירשה את הפליטים, והפכה אותם לאומללים. השקר הזה הפך לנחלת רבים מהאקדמיה והמדיה העוסקים ...

להמשך הקריאה הקש בקישור לעיל

והעולם שותקעריכה

מוסלמים נרצחים בכל העולם, והטענות מופנות בדרך כלל כלפי ישראל. אך לג'נוסייד אין שום קשר לציונות. אין בעולם עלילה גדולה יותר מזו. כך עובדת ההונאה 23 ספטמבר 2006

עובדה מספר 1: מאז הקמת מדינת ישראל מתבצע ג'נוסייד חסר רחמים במוסלמים ו/או בערבים. עובדה מספר 2: הסכסוך במזרח התיכון, בין ישראל לערבים בכלל ולפלסטינים בפרט, נחשב לסכסוך המרכזי בעולם היום. עובדה מספר 3: לפי סקרים שנערכו באיחוד האירופי, ישראל תופסת את המקום הראשון כ"סכנה לשלום העולם". בהולנד, למשל, סוברים כך 74 אחוז מהאוכלוסייה. לא איראן. לא צפון-קוריאה. ישראל. החיבור בין הממצאים הללו יוצר את אחת ההונאות הגדולות ביותר של העת החדשה: ישראל נתפסת כמדינה האחראית לכל שבר, צרה ומצוקה. היא סכנה לשלום העולם, לא רק העולם הערבי או המוסלמי.

הפניית האצבע המאשימה מתבצעת בצורה מתחכמת. הרי קשה להאשים את ישראל בג'נוסייד בסודן או במלחמת האזרחים באלג'יריה.

כיצד זה נעשה? עשרות פרסומים, מאמרים, ספרים, כתבי עת ואתרי אינטרנט מוקדשים למטרה אחת בלבד: הפיכת ישראל למדינה המבצעת פשעי מלחמה ללא הפסקה.

בג'קרטה ובחרטום שורפים את דגלי ישראל, ובלונדון, באוסלו ובציריך מתפרסמים מאמרי שטנה התומכים בחיסול ישראל. כל שיטוט במנועי החיפוש באינטרנט שיתבקש לתת תוצאות למילים "ג'נוסייד" נגד "מוסלמים", "ערבים" או "פלסטינים", בהקשר של "ציונים" או "ישראל" - יעניק לנו אינסוף תוצאות. גם אם נסנן את פרסומי הזבל, נישאר עם מיליוני פרסומים שנכתבים ברצינות תהומית.

להמשך הקריאה הקש בקישור לעיל

והעולם משקרעריכה

איך קורה שהעולם עסוק בפליטים הפלשתינים יותר מפליטים רבים אחרים? כתבה שנייה בסדרה - מאמר קודם מ-2 אוקטובר 2006

הפרק הראשון בסדרה, שפורסם­ בראש השנה, עסק בשתיקת העולם לנוכח ההרג ההמוני שמבצעים ערבים ומוסלמים, בעיקר נגד ערבים ומוסלמים. שתיקת העולם מקבלת משמעות מיוחדת, משום שהתקשורת והאקדמיה במערב מנפיקות מיליוני פרסומים המאשימים את ישראל בג'נוסייד-ג'נוסייד שלא היה ולא נברא. האמת היא, כפי שהוצגה, שהסכסוך בין ישראל לפלשתינים גרם, וטוב שכך, מספר זעום של נפגעים יחסית לכל סכסוך דומה בעולם. הפרק הנוכחי עוסק בבעיית הפליטים. גם הוא יעסוק בעובדות, בפרופורציות ובהתייחסות האו"ם והקהילה הבינלאומית לפליטים בכלל ולפלשתינים בפרט.

נתחיל בסיפור. סיפור מוכר וידוע. במדינה מסוימת וידועה, שהיתה נתונה פעם לשלטון עות'מני, יושב מיעוט מוסלמי גדול. אין יחסי אהבה גדולים בין הרוב למיעוט. יש להם, למיעוט ולרוב, היסטוריה עגומה, הכוללת גם מעשי עוינות הדדיים. בשלב מסוים כפה הרוב על חלק ניכר מאנשי המיעוט המוסלמי לעזוב את המדינה, ולהגר למדינה שכנה, שבה בני המיעוט הם רוב, גם במובן הדתי, גם במובן האתני וגם במובן הלאומי.

לא, לא מדובר בישראל ולא בפלשתינים. זה הסיפור של המיעוט המוסלמי-טורקי בבולגריה. ולא, זה לא קרה לפני 200 שנה. זה קרה לפני פחות מ-20 שנה , בסוף שנות ה-80. 300 אלף מוסלמים אולצו לעזוב את בולגריה. לא ממש טרנספר בכפייה, אבל טרנספר בלחץ.

להמשך הקריאה הקש בקישור לעיל

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית