Fandom

Ventura Daniel Wiki

רצח עם ושואה

7,435דפים באתר זה
Add New Page
הערות0 Share

מובא ברשותו האדיבה של אליקים העצני 5 במרץ 2010

הארמניםעריכה

אולם לא היתה גזירה להשמיד את העם הארמני בתור שכזה. החבלים שמתוכם גורשו הארמנים היו סמוכים לחזית, וצבא האויב הרוסי התקדם שם בתוך אוכלוסייה (נוצרית) אוהדת. ארמנים לחמו בשורות הצבא הרוסי, ועוד לפני המלחמה היתה תנועת גרילה ארמנית נגד השלטון התורכי. ארמנים בחבלים אחרים של תורכיה לא גורשו (האנציקלופדיה העברית מעריכה : כמחצית). לעומת זאת, היהודים לא היו חשודים בשת"פ עם אויבי גרמניה. להיפך, הם בלטו בנאמנותם "למולדת". "אשמתם" לא היתה במעשיהם, כ"א בעצם קיומם. הם נרצחו בשם "אידיאולוגיה" המתירה ל"גזע עליון" להשמיד "גזעים נחותים".

הג'נוסייד הראשון של אירופים"עריכה

"הג'נוסייד הראשון של אירופים" – קוראים לטבח בשבטי ההררו במושבה הגרמנית "אפריקה- הדרום-מערבית" ( 1904-7;היום – נמיביה). בגלל ניצול ונגישה פרץ שם מרד, ובתגובה השמיד הגנרל הגרמני פון- טרוטה 60,000 מתוך 80,000 בני השבט (50-70% מהאוכלוסייה). על הגברים נגזר מוות והמשפחות גורשו למדבר, למות ברעב ובצמא (מימי הבארות הורעלו). הנותרים נשלחו למחנות ריכוז ולעבודות פרך למען פירמות גרמניות. במחנות סימנו אותם במספרים וכ-45% מהם נספו. גולגולות של מומתים נלקחו לגרמניה למחקר "מדעי", להוכחת עליונות הגזע האירופי. ההשוואה מעוררת צמרמורת. ובכ"ז, גרמנים עתרו לבטל את פקודת ההשמדה, והקנצלר פון בילוב כתב לקיסר שהפקודה "נוגדת עקרונות נוצריים והומניסטים, הרסנית מבחינה כלכלית ומזיקה לשם הטוב הגרמני". הקיסר ביטל את הפקודה, אך הטבח כבר היה בעיצומו. בשנת 2004 גרמניה התנצלה, צאצאי הגנרל ביקשו סליחה ושרה בממשלת גרמניה "קיבלה אחריות מוסרית והיסטורית לג'נוסייד". האלמנט הגזעני, אותו היטלר לא המציא אלא פיתח למימדים מפלצתיים, מקרב את רצח ההררו לשואה. ועם זאת, נמצאו באירופה רק מעט מתערבים למען יהודים, אפילו פחותים מקנצלר וקיסר.

עצה טובה לפלסטינים ולחסידיהם: אל "תקנאו" בנו על השואה!

אליקים העצני

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית